Κυριακή 16 Σεπτεμβρίου 2012

(Ένα όνειρο που είδα ένα βράδυ πριν από ενάμιση χρόνο)

Θα σας πω μια ιστορία: Κάποτε καθόμουν στο Πανεπιστήμιο με τρεις φίλες μου και μια από αυτές με ρώτησε ποια από τις τρεις θεωρώ την πιο όμορφη. Εγώ σκέφτηκα λιγάκι και της είπα ότι για μένα όλες είναι όμορφες το ίδιο γιατί είναι φίλες μου.

Αυτό που δεν τους είπα είναι ότι καμία τους δεν μοιάζει με κείνη τη μια την φανταστική που λέει και το τραγούδι.

….

Εγώ αυτή τη μια την ιδανική την είδα στον ύπνο μου να κατεβαίνει απ’ τον ουρανό πάνω σ’ ένα χρυσό άρμα κρατώντας στα χέρια της ένα στεφάνι, να μου το βάζει στο κεφάλι και να μου λέει:

«Εσύ, σύντροφε, θα κληρονομήσεις τη βασιλεία των ουρανών γιατί είσαι ο μόνος εν ζωή ιδεολόγος άθεος με βαθιά θρησκευτική ευλάβεια που δεν πηγάζει από τις ιδεολογικές πεποιθήσεις σου και από τον κοινωνικό σου περίγυρο αλλά απ’ την αγάπη σου για μένα, που είμαι –πρόσεξε- η ενσάρκωση της Παρθένου στη Γη και κρύβω μέσα μου το Σατανά που θα σου φανερωθεί με τη μορφή Αγγέλου και θα σε κατασπαράξει μόλις προσπαθήσεις να καταστρέψεις την Άγια Εικόνα μου».

Και μου δίνει ένα φιλί στο στόμα και λίγο πριν ξυπνήσω άφησε τα σημάδια της στο κορμί μου και από τότε πάει ένας χρόνος παιδιά…

Ηράκλειο, 17/1/2000 Μεσάνυχτα
Ολοκληρώθηκε ενάμιση χρόνο αρργότερα. 9/2001 όταν το όνειρο έγινε πραγματικότητα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου